איך לשמור על הסלון מעור?

ספות עור ורהיטי עור - טיפים שימושיים לניקוי ושמירה. איך לשמור על הסלון מעור.זמנים משתנים,אבל רהיטי העור תמיד נשארים בשיא האופנה.מבחינה ויזואלית,רהיט עור מעניק לחדר מראה עשיר.נוכחות של רהיטי עור קלאסיים מדגישה טוב יותר מאשר סוגים אחרים של רהיטים,כי הבעלים בעלי מעמד גבוה בחברה.
שלח תמונה qxif-whatsapp

ספות עור ורהיטי עור - טיפים שימושיים

זמנים משתנים, אבל רהיטי העור תמיד נשארים בשיא האופנה. מבחינה ויזואלית, רהיט עור מעניק לחדר מראה עשיר. נוכחות של רהיטי עור קלאסיים מדגישה טוב יותר מאשר סוגים אחרים של רהיטים, כי הבעלים בעלי מעמד גבוה בחברה. הוא מתאים לכל חלל - במשרד,מועדון, מסעדה וכו'. רהיט עור הוא רהיט פרקטי. ההתבלות של מוצרי עור היא הרבה פחות שכיחה מאשר התבלות של מוצרי טקסטיל. העמידות של סוג רהיטים זה מפצה על העלות הגבוהה.עם זאת,עם כל העמידות,העור דורש טיפול מתמיד עם חומרים נכונים.

טיפים לטיפול ברהיטי עור

טיפול ברהיט עור מתחיל במיקום הנכון שלו. ישנם שני עקרונו שיעזרו לכם להפחית את הסיכון לנזק לרהיט:
  • יש לשמור את רהיטי העור הרחק מאור שמש ישיר או מנורות בהירות.
  •  יש להימנע מקרבה למקורות חום - תנורים, אחים, מפזרי חום.
  • יש לציין,כי עור הוא חומר שמסוגל לספוג לחות ולשחרר אותה תחת השפעה של שינויים בטפמרטורה או לחות.יש להקפיד שהלחות של כיסוי העור תהיה לא פחות מ10%.אפשר להשיג זאת,אם לחות היחסית של החדר בממוצע היא 65-70%.אם רמת הלחות תרד,העור יתחיל להוציא לחות ואז עלול להתייבש ולהיסדק,והצבע המכסה את המוצר יתחיל להתקלף.
  • עדיף להיפטר מהקשר של רהיט העור עם שמיכות,צעצועים או דברים אחרים בעלי תכונות צבע.פריטים אלה יכולים פשוט לדהות ו"לשפוך" צבע על ריפוד עור בהיר.
  • כדי להסיר אבק מפני שטח של העור,יש לטבול מטלית רגילה מבד רך במים ולנגב את העור.אם הלכלוך עיקש ולא יורד עם מים,אפשר לשים סבון במים ולנסות להוריד את הלכלוך בעזרתו.
  • דרך נוספת לטפל ברהיט עור היא ניקוי עם שואב אבק.מכיוון שפני השטח של העור מכוסה בנקבוביות,שאיבת אבק באופן קבוע משאירה את רהיט נקי והוא ממשיך "לנשום",וזה בתורו מפחית את הבלאי של הציפוי.

הסרת כתמים מרהיטי עור

אם מצאתם כתם על רהיט העור, אל תדאגו. אנא השתמשו בהוראות שלנו כדי להסיר סוגים מסוימים של כתמים מריפוד העור.

עקבות של עט או טוש

לרסס על העור המוכתם ספריי לשיער רגיל ולנגב עם מטלית נקייה יבשה. שיטה חלופית - לנגב את הרהיט עם מטלית ספוגה באלכוהול לחיטוי.

כתמים שומניים

כתמים שומניים ניתן להסיר עם מטלית יבשה, על מנת להיפטר מעודף שמן. השאר ייספג ולהפוך לבלתי נראה. אחרי הניגוב אפשר לשים קורנפלוג או טלק ולהשאיר ל4 שעות. הם יספגו את השומניות מהעור.

מסטיק

השתמשו בשקיות קרח כדי "להקפיא" את המסטיק.ברגע שהוא מתקשה,הסירו אותו.אם נשארו עקבות קלות על העור,השתמשו במייבש שיער.למשך כמה שניות כוונו את המייבש אל עבר של העקבות (לא לכוון את המייבש על חום!) ולאחר מכן לנגב עם מטלית יבשה.

כתמי עובש

עקבות של עובש יש לנגב עם תמיסה של מים ואלכוהול לחיטוי (1:1).חכו עד שהרהיט יתייבש ועברו עם ספוג כדי לשמור על האלסטיות של המשטח. הערה: אנו ממליצים לנסות את הפתרון בשטח לא בולט של העור-אלכוהול יכול לפגוע בצבעים באיכות ירודה.

כתמי יין

ניתן להסיר עם אלכוהול לחיטוי כגון עקבות של עט או טוש.

עקבות דם

עקבות דם נשטפות בקלות מהעור בעזרת מים חמים.
אם אתם מטילים ספק בבחירת אמצעי ניקוי או לא מצליחים להסיר את הכתם בעזרת השיטות האלה, במקרה כזה כל יוזמה אחרת - האויב של הרהיטים שלך. בשום פנים ואופן אין להשתמש במדללי צבע, ממסים וכימיקלים אחרים.
לאחר "עיבוד" כזה, ניקוי יהיה מיותר - המוצר יהיה הרוס.טיפול נכון ברהיט - עבודה של מקצוען מוסמך.

טיפול ברהיטי עור מהווה בעצם ניקיון יסודי מקצועי פעמיים בשנה, ומה שנקרה "שימון" - מרקם של חומרים מ אשר יאפשרו לעור לא להתייבש ולשמור על גמישותו לאורך שנים רבות. במקרה של לכלוך חזק יש להגדיל את מספר ביקורי המקצוען לניקוי. ביצוע של כללים פשוטים אלה, מעניק לרהיטים שלך חיים ארוכים והם בתורם ירצו אותכם בשלמותם ומראם הנקי וחדיש.
לשלוח בקשה
הזמינו ניקיון דרך WhatsApp